RSS
szukaj
RSS
A A A
Teatr Dramatyczny im. Jerzego Szaniawskiego w Płocku - BIP

UWAGA!!! Nowy adres Biuletynu Informacji Publicznej Teatru Dramatycznego w Płocku: https://nowybip.teatrplock.pl





To jest wersja archiwalna z dnia 19.02.2012, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: Aktualizacja

Instrukcja korzystania z BIP

Instrukcja obsługi serwisu BIP


1. Przeglądanie stron
Aby przeglądać strony serwisu BIP wybierz z menu po lewej stronie ekranu interesujący Cię dział. Strony BIP publikowane są w dwóch stopniach zagłębienia - strona i jej podstrony.


Poziom pierwszy to:


• Strona główna - strona powitalna serwisu BIP Teatru Dramatycznego w Płocku
• Informacje ogólne - adresy pocztowe, lokalizacja, dyrekcja oraz ważniejsze komórki organizacyjne Teatru Dramatycznego w Płocku
• Status prawny - informacje prawne, m.in. statut, zasady finansowania, majątek i struktura organizacyjna Teatru Dramatycznego w Płocku
• Zamówienia publiczne - patrz p. 2 Moduła zamówień publicznych.
• Obsługa strony - patrz p. 3 Strony systemowe.

Na dole każdej strony znajduje się metryczka (dostępna po kliknięciu na ikonce) z informacjami o dacie i autorze dokumentu, dacie publikacji, osobie publikującej, liczbie odsłon dokumentu a także odnośnik do funkcji wydruku strony oraz do rejestru zmian. Odsłony liczone są od pierwszej wersji dokumentu. Przeglądanie stron archiwalnych nie wpływa na licznik.


2. Moduł zamówień publicznych
Moduł zamówień publicznych został podzielony na cztery części:


* Zamówienia publiczne podlegające Ustawie o Zamówieniach Publicznych
* Zamówienia publiczne niepodlegające tej Ustawie
* Zamówienia publiczne zakończone (rozstrzygnięte i nie)
* Zamówienia publiczne usunięte (rejestr zamówień publicznych usuniętych)
Zamówienia publiczne w każdej grupie wyświetlane są kolejno jeden pod drugim w pakietach po 15 (stronicowanie). Metryczka dotyczy strony (grupy), metryczka każdego zamówienia znajduje się na stronie konkretnego zamówienia.

3. Strony systemowe


• Obsługa strony - niniejsza instrukcja korzystania z serwisu BIP
• Redakcja biuletynu - wykaz redaktorów BIP z ich danymi kontaktowymi (adres, nr telefonu i faksu, aktywny adres e-mail)
• Mapa strony - dynamicznie generowane drzewo dokumentów
• Statystyki odwiedzin - graficzna prezentacja 10 najczęściej odwiedzanych dokumentów oraz zbiorcze zestawienie wszystkich dokumentów i ich odsłon
• Strony usunięte - jeżeli jakikolwiek dokument ma zostać usunięty z BIP automatycznie trafi do rejestru stron usuniętych wraz z adnotacją o powodzie usunięcia.


4. Moduł wyszukiwania
Aby przeszukiwać serwis BIP należy w okienko wyszukiwarki wpisać szukaną frazę i kliknąć przycisk lub nacisnąć klawisz "enter". System umożliwia przeszukiwanie aktualnych dokumentów oraz opcjonalnie dokumentów archiwalnych.

5. Odnośnik do portalu BIP.gov.pl
Pod głównym menu znajduje się logo BIP będące odnośnikiem do portalu BIP pod adresem http://www.bip.gov.pl



Opublikował: Leszek Skierski
Publikacja dnia: 19.02.2012
Podpisał: Leszek Skierski
Dokument z dnia: 17.02.2012
Dokument oglądany razy: 1 380